(YÖS)

YÖS (Yabancı Öğrenci Sınavı)، یک آزمون است که در ترکیه برگزار می‌شود و برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه برای داوطلبان خارجی الزامی است. این آزمون از داوطلبانی که شهروندان خارجی هستند و می‌خواهند در دانشگاه‌های ترکیه تحصیل کنند، درخواست می‌کند.

هدف اصلی از برگزاری آزمون YÖS، ارزیابی آمادگی داوطلبان خارجی برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه است. این آزمون معمولاً در ماه آوریل یا مه برگزار می‌شود و شامل موضوعاتی مانند ریاضیات، فیزیک، شیمی، زبان ترکی و زبان انگلیسی است.

پس از گذراندن آزمون YÖS و کسب نمره مورد نیاز، داوطلبان می‌توانند مدارک خود را به دانشگاه‌های ترکیه ارائه دهند و در صورت قبولی، می‌توانند در دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند.

دوره های کنکور ترکیه یوس (YÖS) اصلاحی برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه برای دانشجویان بین‌المللی است. قبل از تاسیس هلدینگ مهاجرتی آوالیان، دانشجویان ایرانی می‌توانستند برای شرکت در این آزمون به ترکیه سفر کرده و در دانشگاه‌های ترکیه ثبت‌نام کنند یا دوره‌های آمادگی برای آزمون YÖS را در ترکیه بگذرانند.

با تأسیس هلدینگ مهاجرتی آوالیان، این امکان ایجاد شد که دوره‌های آمادگی برای آزمون YÖS در خود ایران برگزار شود. شرکت آوالیان مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح دریافت کرده است و دوره های آمادگی متناسب با نیازهای دانشجویان ایرانی را در کشور برگزار می کند. این دوره ها در شهر های تهران، اردبیل و تبریز برگزار می گردد

محبوب ترین دوره های ما

error: Content is protected !!