TÖMER

هلدینگ مهاجرتی آوالیان نماینده انحصاری دوره های تومر و‌یوس دانشگاه قاضی انکارا میباشد و این دوره هارا به صورت حضوری و آنلاین در شعبات خود برگزار میکند و بعد اتمام دوره نماینده دانشگاه قاضی برای گرفتن آزمون به ایران می آید و در دفتر مرکزی دانشگاه قاضی انکارا در تهران و تبریز و اردبیل (موسسه آوالیان)آزمون گرفته میشود و بعد ۷روز کاری مدارک از دانشگاه قاضی آنکارا ارسال میشود
TÖMER (Türkçe Öğretim Merkezi) یک مؤسسه آموزش زبان ترکی است که در ترکیه فعالیت می‌کند. این مرکز برای آموزش زبان ترکی به داوطلبان خارجی تاسیس شده است و در سراسر ترکیه شعبه‌های مختلفی دارد.

TÖMER انواع دوره‌های آموزش زبان ترکی را ارائه می‌دهد، از جمله دوره‌های مکالمه، گرامر، درک مطلب و مهارت‌های شنیداری و خوانداری. این دوره‌ها برای افرادی که می‌خواهند زبان ترکی را به صورت تخصصی یاد بگیرند، مناسب هستند.

علاوه بر دوره‌های عمومی، TÖMER همچنین دوره‌های آمادگی برای آزمون‌های ترکیه مانند آزمون YÖS (برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه) و آزمون Türkçe Yeterlilik Sınavı (TYS) (برای کسانی که می‌خواهند به صورت حرفه‌ای زبان ترکی را یاد بگیرند) نیز برگزار می‌کند.

هلدینگ مهاجرتی آوالیان  مرکز تخصصی برگزاری دوره های Tömer است. شما می توانید با مراجعه به شعبه های شرکت ما در این دوره ها ثبت نام کنید.

به طور کلی، دوره‌های آموزشی زبان استانبولی تومر با نمایندگی دانشگاه قاضی آنکارا به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌شوند تا آن‌ها را برای ورود به دوره‌های تحصیلی در این دانشگاه آماده کند. در طول دوره کالج ،دانشجویان با مفاهیم پایه‌ای و مهارت‌های ضروری برای تحصیل در رشته‌های مورد نظر آشنا می‌شوند.

پس از پایان دوره، آزمون تومر دانشگاه قاضی انکارا برگزار می‌شود و پس از قبولی در آزمون، مدارک تومر به دانشجویان اهدا می‌شود. این مدارک توسط رییس Tömer دانشگاه قاضی آنکارا صادر می‌شوند.

این دوره ها به صورت انلاین و حضوری برگزار می شود.

محبوب ترین دوره های ما

error: Content is protected !!